مرحله  انتخاب رشته در ایران، یکی از مهم ترین مراحل زندگی است. من رشته ای را دوست دارم ولی بازار کار به آن علاقه ندارد. من رشته ای را دوس  ندارم ولی آینده کاری بسیار خوبی دارد. کدام یک را در انتخاب رشته قربانی کنم؟! علاقه را یا بازار کار را. قبل از اینکه به این دو امر مهم در انتخاب رشته بپردازم، می خواهم هر کدام را تعریف کنم. به گفته ارسطو تعریف از مسئله، یافتن پاسخ مسئله را آسانتر می سازد. علاقه آن چیزیست که از صمیم قلب می خواهم و با رویای آن به خواب می روم و در جستجوی چیزهای مرتبط با آن هستم.

مشاور تحصیلی کنکور

 انسان ها ابتدا نیاز به راهنمایی دارند، اما در مواقعی که قادر به حل مشکلات خود نمی باشند باید از مشاوره استفاده کنند. در مشاوره باید به افراد اطمینان داده شود که اطلاعات ارائه شده توسط آن ها به صورت یک راز باقی می ماند.رخی دانش آموزان با وجود این که افت تحصیلی ندارند، اما ممکن است نیاز به آموزش شیوه های صحیح مطالعه و روش های بهسازی حافظه داشته باشند. آموزش چنین روش هایی می تواند به جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموز و بالا بردن بهره وری او کمک کند. 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته , مشاور تحصیلی کنکور به سایت زیر مراجعه کنید.

www.khanemoshavere.com